
Zákaznická linka
Dokumenty a formuláře
Aktuální ceník služeb K-Level
Obsahuje také: Kompletní ceník, Garantovaná doba aktivace, garantovaná kvalita a garantovaná dostupnost mobilní hlasové služby a Ceny příplatků a maximální ceny stanované nařízením EU
Informační oznámení o nakládání s osobními údaji
Obsahuje také: Nakládání s osobními údaji (GDPR)
Smluvní podmínky Smlouvy o zajišťování telekomunikačních služeb se speciální nabídkou „K-Level“ a specifikace mobilní služby přístupu k internetu.
Obsahuje také: Veřejné obchodní podmínky
Rozdělení zemí do roamingových zón
Rozdělení zón do mezinárodního volání
Změna Zákona o elektronických komunikacích od 1.1.2022
- podrobné informace
Informace o paušálních náhradách v souvislosti s přenesením služby nebo změnou poskytovatele služby přístupu k internetu
Poučení o právu na odstoupení od kupní smlouvy
Odstoupení od Smlouvy ze strany podnikatelů a nebo neziskových organizací, pokud byla Smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku nebo mimo prostor obvyklý pro podnikání K-level s.r.o. - podnikatelé
Poučení o právu na odstoupení od smlouvy - služby
Vaše práva jakožto zákazníka K-level
Parametry služeb - rychlosti tarifů a pokrytí signálem
Zásady síťové neutrality, které dodržujeme
Nediskriminujeme provoz na základě aplikací, služeb nebo obsahu
-
Nezvýhodňujeme určité služby (např. zpomalovat Netflix nebo YouTube).
-
Neupřednostnějeme vlastní služby (např. vlastní VoIP aplikaci na úkor jiných VoIP služeb jako Skype či WhatsApp).
Žádné prioritizování konkrétního obsahu za příplatek (Paid Prioritization)
-
Například nabídka rychlejšího přístupu k sociálním sítím za příplatek je zakázaná.
Neblokujeme nebo uměle nezpomalujeme služby
-
Není možné blokovat VoIP služby (např. Skype, WhatsApp volání).
-
Nelze zpomalovat stahování souborů (např. P2P sítě, torrenty).
Spravedlivá správa provozu (Traffic Management)
-
Pokud existují FUP (Fair Use Policy) limity, musí být aplikovány rovnoměrně na všechny uživatele a všechny typy datového provozu.
-
Omezení rychlosti kvůli přetížení sítě musí být dočasné a nediskriminační.
Transparentnost vůči zákazníkům
-
Parametry tarifů jsou popsány níže nebo také v materiálech výše
Garantovaná kvalita služby
Je uvedena v Příloze I. Specifikace mobilní služby přístupu k internetu, která je součásti Smluvních podmínek Smlouvy o zajišťování telekomunikačních služeb se speciální nabídkou „K-Level“ a specifikace mobilní služby přístupu k internetu, kterou naleznete mezi Dokumenty v sekci Pomoc na webových stránkách K-Level.cz
Maximální rychlosti našich tarifů pro dané technologie:

Doplňující poznámky:
-
2G (EDGE) – téměř nepoužitelné pro moderní internet, postačí na jednoduché textové úlohy.
-
4G LTE 900 – často využíváno ve venkovských oblastech, kde není LTE 800
nebo 1800.
-
4G LTE-A (Advanced) – umožňuje agregaci pásem, tedy kombinaci různých LTE frekvencí pro vyšší rychlosti.
-
5G NSA/SA – technologie budoucnosti, umožňuje nízkou latenci (pod 10 ms), což je ideální pro cloud gamingnebo AR/VR aplikace.
Rychlost mobilního připojení ovlivňují:
-
dostupná síťová technologie a síla signálu
-
momentální vytížení sítě
-
schopnosti zařízení, které pro připojení používáte
-
používaný tarif (některé tarify s neomezenými daty podporují pouze předem danou rychlost připojení)
Definice odchylek ve výsledcích uživatelského měření dostupných rychlostí:
-
Detekovatelná změna výkonu služby je takové změna, kdy poklesne rychlost stahování či odesílání pod běžně dostupnou rychlost stahování či odesílání.
-
Velká trvající odchylka je taková odchylka, která spočívá v souvislé detekovatelné změně výkonu služby k přístupu k internetu po souvislou dobu delší než 70 minut.
-
Velká opakující se odchylka je taková odchylka, která spočívá v alespoň třech detekovatelných změnách výkonu služby po souvislou dobu minimálně 3,5 minut v časovém úseku 90 minut.
-
V případě velkých odchylek od běžně dostupné rychlosti stahování nebo odesílání dat, má účastník právo danou datovou službu reklamovat.
-
Dále uvedené hodnoty maximálních, inzerovaných, běžně dostupných i minimálních rychlostí odpovídají TCP propustnosti transportní vrstvy dle referenčního modelu ISO/OSI. Velké odchylky od inzerované rychlosti stahování nebo odesílání mohu mít za následek zpomalení a v extrémním případě až zastavení přístupu k internetu. To se projeví zhoršením kvality streamovaného videa ve vysokém rozlišení, delší dobou odezvy, pozdější aktualizací či delší dobou stahování nebo odesílání dat v aplikacích a službách, které využívají internet, a v nejhorším případě až nefunkčností takových aplikací a služeb.
-
Pokud účastník zjistí aktuální změnu výkonu služby, která by mohla zakládat její vadu, má právo podat reklamaci kvality služby, a to nejpozději do dvou měsíců ode dne výskytu vady.
Kontakty
K-Level s.r.o.
Starobělská 1937/4
700 30 Ostrava - Zábřeh
Bankovní spojení: 2902745270/2010
IČO 24682292
DIČ CZ24682292
ID datové schránky: z4fry2k