top of page

Novela zákona o elektronických komunikacích přináší změny v různých oblastech práv a povinností jak operátora, tak i zákazníka.

 

Je platná od 1. 1. 2022. Pro stávající zákazníky podmínky platí od 1. 4. 2022.

 

Informování zákazníka

 

Z novely zákona pro nás vyplývá povinnost poskytnout Vám informace týkající se Předsmluvních informací k objednávané službě.

 

Předsmluvní informace k jednotlivým Službám od nás dostanete před každým uzavřením smlouvy, případně bezprostředně po jejím uzavření, pokud nebylo možné Vám ho poskytnout před uzavřením smlouvy.

 

Veřejný účastnický seznam

 

Zákazník (stávající i nový) v případě, že vyslovil souhlas s tím, aby jeho údaje byly uvedené ve veřejném účastnickém seznamu, může u těchto údajů uvést, že si přeje být kontaktován třetími stranami za účelem marketingu. Do 31.12.2021 platilo, že zákazník mohl uvést u zveřejněných údajů příznak, že si nepřeje být kontaktován za účelem marketingu. Pokud do 30.6.2022 zákazník, který si přál své údaje zveřejnit ve veřejném účastnickém seznamu neuvede, že si přeje být kontaktován třetími stranami za účelem marketingu, má se automaticky za to, že si kontaktování třetími stranami za účelem marketingu nepřeje. Od 1. 7. 2022 Vás tedy nesmí žádná třetí strana kontaktovat za účelem marketingu, pokud jste v žádosti o zveřejnění svého kontaktu ve Veřejném účastnickém seznamu neuvedl/a svůj přímý souhlas.

 

Pokud si tedy nepřejete být kontaktován s marketingovými nabídkami třetích stran, nemusíte dělat vůbec nic.

 

Svůj kontakt (tel. číslo, jméno, adresa) včetně souhlasu s kontaktováním třetích stran za účelem marketingu si můžete nechat zveřejnit ve Veřejném účastnickém seznamu, a to sepsáním žádosti. Se zveřejněním svého kontaktu vám rídi pomůžeme na naší zákaznické lince.

 

Změny při přenesení telefonního čísla

 

Nově je možné přenést telefonní číslo i měsíc poté, co ukončíte smlouvu u stávajícího poskytovatele.

 

Všechny podmínky najdete v Dokumentech ke stažení.

bottom of page